понеделник, 21 юни 2010 г.

Талиатели със сьомга и броколи

Напоследък съм на вълна лесни и бързи рецепти .
В това горещо време и двата климатика не ме спасяват от жегата и от мързела ми . :))
Следващата рецепта е отново с любимата на семейството ми сьомга , но можете да си я приготвите и с някаква друга качествена риба .
От мен рецептата , от вас майсторството и персоналния ви подход в
реализацията й ! :)

Талиатели със сьомга и броколи







Продукти :

300 грама прясна сьомга
половин пакет талиатели ( пакет от 500 грама имам предвид )
броколи
1 глава кормид лук
1 малка скилидка чесън ( счукан )
половин пакетче краве масло
100 мл течна сметана
прясно смлян черен пипер
1 кубче пилешки бульон
сол
мащерка
пармезан
кедрови ядки

Сварете талиателите , излишно е да се повтарям , че моите са 
al dente . :)
 Нарежете сьомгата на кубчета , сложете й сол , черен пипер и я изпържете в маслото до лек златист цвят , заедно със ситно нарязания лук .  
Разбърквайте много внимателно , за да не се разкъса нежното месо на рибката . 
След като рибата е готова , прибавете чесъна , сметаната , бульона и ситно нарязаната мащерка .
Намалете много котлона , едва да къкри сосът ( 2 - 3 минути ) и съвсем накрая сложете броколите . 
Една минута им е напълно достатъчна, колкото да се овкусят от соса .
Сервирайте със запечени кедрови ядки и пармезан .
Добър апетит ! :)

1 коментар:

  1. Пробвах рецептата и стана страхотно. Смятам че ястието е подходящо за всеки сезон, стига на човек да му се пийва бяло винце. Утре смятам да изпробвам рецептата за "Ризото с морски дарове".

    ОтговорИзтриване