събота, 18 септември 2010 г.

Любовта на моя живот

,Не , нямам предвид  шоколада ,  а моя съпруг ! :)
А именно шоколадът е най -  подходящият аромат ,  на който искам да ухае изминалия 18 септември !
Преди 5 години на тази дата аз и моят съпруг си казахме  " Да ! " ,  макар че преди това живяхме още 2 години ,  като истинско семейство !




Но онзи ден - сватбеният ,  красивият и бял ден ,  който всяка жена трябва да изживее и да почувства с цялото си същество ,  той беляза едно ново начало !  Началото на едно истинско и вече доказано приятелство ,  на една истинска и доказана любов ,  която гори все по - силно ,  напук на негативните твърдения за брака !
Ще си позволя да напиша тук  едни прекрасни думи - цитат от пожеланието към нас от едната от най - добрите ми приятелки ,  защото те казват всичко ,  което чувствам  за любовта  !

" Любовта винаги е търпелива и добра !  Тя никога не ревнува !
        Любовта не е надута ,  нито суетна !   
           Не е груба ,  нито егоистична ,  не е обидена , нито сърдита !
              Любовта никога не се радва на прегрешенията на другите , 
                  тя се радва на истината !
                     Винаги е готова да прости ,  да се довери и да понесе всичко ! "










Шоколадови трюфели за любовта на моя живот





Продукти :
3  млечни шоколада  " Milka "  ( чисти ) -  ако обаче искате да бъде по - горчиво и автентично , заменете ги с натурални или пък може да комбинирате млечни и натурални
1 консерва кондензирано мляко  " Dutch Lady "
50  грама краве масло
1 / 2   чаена чаша натрошени орехи ( да не са смлени )
1 / 2   чаена чаша натрошени лешници  ( да не са смлени )
1  голяма чаена чаша смлени какаови чаени бисквити
ромова есенция по желание
горчиво какао на прах за поръсване

Разтопете шоколадите и маслото на котлона !
Шоколадите , както споменах ,  могат да бъдат млечни или натурални  !
На мен и на съпругът ми и с млечни шоколади накрая ни беше доста горчивичко
( заради какаото на прах ) ,   и ако ги бях направила с натурални , никой вкъщи нямаше и да ги опита . :))
Но всичко е въпрос на вкус ! :))))
Да не забравя да поясня , че това не е рецепта за класически трюфели , а за джинджърски . :)))
Но  да продължим с приготвянето им ! :)
Оставете разтопената смес  да изстине малко и да започне да се стяга и добавете кондензираното мляко и ядките !
След като сместта стане топла  ( не гореща ) ,  прибавете и смлените бисквити и размесете добре !
Тъй като всички бисквити са различни като структура и твърдост ,  преценете си дали има нужда да добавите още малко от тях извън посоченото количество !
Но при всички случаи тестото накрая трябва да е подходящо като консистенция за оформяне ,  но да си е меко и леко лепкаво !
Моят съвет е да не се стараете да направите тестото не  лепкаво и по - твърдо , защото трюфелите се втвърдяват като престоят и може да станат прекалено каменни ! :))
Оформете с ръце хубави и гладки топчета !  Големината им я определяте вие , по принцип трюфелите са малки ,  но какво и друг път съм казвала -  кухнята си е ваша и вие определяте правилата ! :))
След като изстинат напълно ,  поръсете ги с какао на прах !

П . П . Бях забравила да напиша , че бисквитите са какаови ! :))
Влюбена - загубена ! :))))


 ( снимка на слънчогледите )

27 коментара:

  1. Страхотно, Ронка!
    Дай боже всекиму... и на мен, и на мен!!!
    ххх

    ОтговорИзтриване
  2. а ако заменим едната милка с някой натурален шоколад няма ли дастане малко по несладко и малко по трюфелиново и отвътре? Или горчивия ефект от какаото с което са поръсени е достатъчен?

    ОтговорИзтриване
  3. Поздравления за кулинарката! Страхотни трюфели! Можеше да изядем и хартийките, но ни стана неудобно :)))Още усещам невероятният им вкус в устата си :)Една от рецептите, която ми е фаворит!

    ОтговорИзтриване
  4. Честита годишнина, Вероника!
    Здраве, обич и много щастие ви пожелавам!
    И си вземам един бонбон :)

    ОтговорИзтриване
  5. Честит годишнина, Ронка!
    Помня преди 3-4 години какво ви написах послучай годишнината:
    '' Наздравица се пий до дъно! Наздраве и на добър път! Наздраве, луди, млади, млади, луди, тръгнали по трънливия семеен път.
    Ще има радости и боли, ще има и горчивина, но има ли я топлината, то щастието ще ви обкръжи!
    Наздравица се пий до дъно! Наздраве и за тебе, и за него! Наздраве, нищо, че виното ще загорчи! Наздраве и на добър път! ''

    Надявам се, колкото и да е бил трънлив пътя понякога да сте успявали да разсеете бодлите и да излезете невредими. И да е горчиво, колко да е горчиво... най-много колкото натурален шоколад. ^^ :)
    Пожелавам ти от сърце всичко най-хубаво и на двамата, и никога да не преставате да се обичате и да сте образец за думата 'ЛЮБОВ'.

    П.С. Трюфелите изглеждат чудесно и скоро ще ги пробвам. ^^

    ОтговорИзтриване
  6. Обичайте се и остарявайте заедно ,мила моя!И на Вашата златна сватба да направиш такива прекрасни труфели!Честита годишнина!:):):):):)

    ОтговорИзтриване
  7. Много благодаря на всички за прекрасните и топли думи ! :))
    ~ * Little Wonder * ~ , страхотно пожелание , много мило ! :))
    Относно шоколадите , с риск да се повторя , но изобщо, ама изобщо не обичам силно шоколадови теста и честно казано на мен и така ми дойдоха доста горчиви , а какво остава , ако бях ги направила с натурални шоколади , бррррр ... :))))))))
    Но ще добавя това пояснение в рецептата , че всеки може да избере вида на шоколадите . :))

    ОтговорИзтриване
  8. Честита годишнина и от мен! Да ви е сладък и съвършен живота като тези невероятни трюфели (които ще пробвам непременно ):):):)

    ОтговорИзтриване
  9. Тея, 32 г., гр. София19 септември 2010 г. в 3:54

    Честита годишнина и от мен!!! Мисля, че няма по-хубав подарък за любимия от тези сладко-горчиви трюфели, защото брака е именно такъв. :)) В него има и сладостта от това че си намерил любовта на живота си, но и горчивината от факта, че неговите болки и страдания вече са и твои.
    Джинджър ще открадна тази изкусителна рецепта за нашата годишнина, която е сравнително скоро - на 11 ноември и дано да зарадвам половинката :))

    ОтговорИзтриване
  10. Честито и на двама ви, макар че мъжът и е по-големият късметлия :))) (прекрасна жена си)

    Хубав празник :)

    ОтговорИзтриване
  11. Моздравления за прекрасния повод, годишнината:), Вероника!
    Много се радвам за теб и двама ви, бъдете все така влюбени!
    п.с. Обожавам трюфели, обожавам ги!...със много черен шоколад! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Рони , миличка, отново си се справила страхотно , както винаги.Това ,което си написала преди рецептата е много красиво.Ти заслужаваш всичко красиво в този живот.Пожелавам ви още много любов и нека дори , когато косите ви се посипят от белия сняг на старините , този огън от любов ,да бъде все такъв нестихващ пожар.Любовта прави света по-красив.Целувки.

    ОтговорИзтриване
  13. Толкова сте мили всички , направихте следпразничното ми настроение още по - хубаво ! :))
    Благодаря ви много , страшно много ! :))
    Сложих едно клипче от сватбата ми , надявам се да ви хареса ! :))

    ОтговорИзтриване
  14. Ох, колко съм щастлива, че качи това клипче. От кога си мечта да гледам пак част от сватбата. <333 Най-добре се беше запечатало в ума ми: Да, приемам. Вземам го. ^^
    Прекрасни сте, казвам го отново и пак ви пожелавам всичко най-хубаво.

    Плами от Русе. <3

    ОтговорИзтриване
  15. Честита годишнина, Верника!
    Няма къща без дим, но където има дим - там има и огън.
    Много щастие и любов!
    Трюфелите са изусителни, повтарям се, но няма как да ги подмина :)
    Наздраве :)

    ОтговорИзтриване
  16. Честита годишнина!
    От сърце ви пожелавам да остареете заедно в любов и хармония, любовта никога да не угасва, а да се разгаря все по-силно и да е сладка, като шоколад и опияняваща, като вино!
    Чудесен подарък за любим човек си избрала, предполагам, че той е останал очарован :))

    ОтговорИзтриване
  17. Пепчо , Лети , благодаря и на вас , мили дами ! :) Пожелавам ви щастието да бъде постоянен гост и във вашия дом ! :)

    ОтговорИзтриване
  18. Това клипче , ме върна и мен преди 5 години , когато бях на 14.Спомних си как стояхме с майка ми и баба ми и гледахме "Планета" и се възхищавахме.

    ОтговорИзтриване
  19. Честита годишнина, Вероника! Още много х 5 години да празнувате заедно щастливи и все така влюбени, както в началото!

    Сърдечни поздрави,
    Милена х

    ОтговорИзтриване
  20. Veron4e,4estita godi6nina i ot men.Tolkova mlada a si usetila 4e lubovta na maja minava prez stomaxa.Mladi saprugi nau4ete se da gotvite i ste badete po-jelani. Uspex Vi jelaia.

    ОтговорИзтриване
  21. Много благодаря за сърдечните пожелания и за милото ви отношение ! :)))

    ОтговорИзтриване
  22. Не знам как по-рано не съм попаднала на блога ти, но о два дни го чета и ми остана мъничко, за мен е наслада да чета прекрасните ти обяснения и хубавите снимки. Някак доста успокояващо ми действа :))
    Мъничката снимка на профила ти - не бях я заглеждала скоро, сега видях сватбената ти. Поразена съм - та ти си толкова красива!

    ОтговорИзтриване
  23. Здравейте!!Попаднах на вашата рецепта и ме впечатли!!Искам да попитам кондензираното мляко обикновено ли е...или е от това което трябва да се вари??

    ОтговорИзтриване
  24. Най-обикновеното кондензирано мляко е в сините кутийки.

    ОтговорИзтриване