неделя, 12 септември 2010 г.

Соленки " Три сирена и мак "

Приготвих тези соленки по молба на една от най - верните ми и дългогодишни почитателки Мими  ( която между другото също стартира свой кулинарен блог ,
браво , поздравявам те ! :)) .
Радвам се , че младите хора , които ценят музикалната ми кариера , са интелигентни и се вълнуват от сериозните и стойностни неща от живота и не се срамуват да бъдат добри и морални !
Мимс , успех в начинанието ти , а ето и обещаната рецепта за соленки !
Харесах основата за тесто от този  блог  , но добавих малко и от себе си .
Съдейки по бързо изядената тава със соленки от съпруга ми, явно са станали
вкусни ! :))
Ако нямате всички продукти в наличност , а много ви се хапват такива соленки , можете да замените сирената в моята рецепта с 200 грама кашкавал + 100 грама краве сирене . :)

Соленки " Три сирена и мак "







Продукти  ( за около 35 соленки ) :
300 грама брашно
250 грама краве масло
2 белтъка и 1 жълтък ( втория жълтък отделете за намазване на соленките )
100 грама настъргано сирене " Фета "
150 грама настърган чедър
50 грама настърган пармезан и допълнително за поръсване
семенца мак
сол  ( ако е необходимо )







Нарежете кравето масло на малки кубчета .
В дълбок съд смесете всички продукти ( без мака и жълтъка за намазване ) .
Омесете тесто и го сложете в хладилника , докато се втвърди .
Включете фурната на 200 градуса да загрее добре .



Разточете тестото на кора с дебелина около 1   1 / 2   -  2 см .
С помощта на резци за сладки нарежете фигурки и ги подредете в тава с хартия за печене .
Намажете соленките с жълтък , поръсете ги с настърган пармезан и макови
семенца .
Печете го зачервяване на соленките ( аз пекох около 20 минути , но времето зависи от вашата фурна ).
Извадете ги да изстинат леко върху кухненска хартия и през това време си направете една голяма кана леден айрян ! :)))




18 коментара:

  1. Рони, онзи опънал се мързеланко хапна ли? :))

    Със сигурност са страхотни на вкус, освен че и изглеждат такива. Снимките са трепач, но предпоследната е №1 :)))

    Поздрави и много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  2. Тоя мързелан напада главно тортите , вече има над 4 покушения . :))
    Благодаря ти много ! :)
    Току що не издържах и опитах една , направо нечовешка хрупкава вкусотия !
    Ако не бях на диета , вкъщи щеше да има боксов мач за тия соленки ( не че имам някакви шансове , де :))))))!
    Поздрави и на теб ! :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни соленки... Ммммм... запазвам си ги за хладно време, че количеството масълце :) предполага доста енергия :)
    Котакът е просто размазващ :)
    Позрави!

    ОтговорИзтриване
  4. И на мен ми изглеждат много вкусни. А онази снимка с двете сърчица едно върху друго е супер. Поздрави и приятен остатък почивка!

    ОтговорИзтриване
  5. Виски искрено ме радва!!!!!!!! :)))))))))) Слънчице! И соленките изглеждат много готино. Браво на теб,момиче! Супер си! :))))))) Обичам те,Рони! :) Силвето

    ОтговорИзтриване
  6. Ронка , благодаря за хубавите думи по-горе. Соленките изглеждат страхотно.Благодаря ти ,че толкова бързо се отзова на молбата ми за рецептата. Целувки

    ОтговорИзтриване
  7. Браво Рони!!!! тези соленки изглеждат неустоимо:)) Може зимата да си направя:))
    Браво за блога!!! Целувки :))

    ОтговорИзтриване
  8. Мноно се чудех дали да пиша,защото се опасявах,че може да стана досадна,но не можах да се сдържа да ти кажа,че и това звучи адски вкусно!!!Не зная как да ти опиша как ти се възхищавам!!!Ти си жена с главно Ж и благородно завиждам на хората,които те познават.Продължавай все така,Рони и много успехи за! :)напред

    ОтговорИзтриване
  9. Много ви благодаря за хубавите коментари , искрено ме зарадвахте ! :))
    Миме, успех с блога ! :))
    Солчице , тоя котарак е на 9 месеца , представяш ли си какво ще стане като навърши 4 години ( тогава прикючва растежа на тази порода ) , хахаха .:)))
    Сузи , никой никога в този блог не може да стане досаден, аз се радвам на всеки нов коментар , за мен това значи много , така че пиши винаги когато искаш ! :)))
    Успешна седмица на всички ! :))))))

    ОтговорИзтриване
  10. Много вкусно изглеждат тези соленки ,а и снимките са страхотни !
    Прекрасен блог !
    Поздравления !

    ОтговорИзтриване
  11. впечатляващо! отново :)! бях 99% сигурна, че тестото е многослистно като видях първата снимка, а то е било уникална комбинация от сирена и масло - любимите ми! веднага юе ги направя, когато изляза от диета, която почвам от утре!:( но си ги записвам в тефтера с рецепти /има доста твои/:)
    хубава и слънчева седмица и на теб, Вероника!

    ОтговорИзтриване
  12. Сабина , благодаря ти много надявам се да ти е приятно тук ! :)
    Ева , много точно го каза , тези соленки имат леко кроасанен вид на тестото :) .
    Наистина са много вкусни , заслужава си всичкото време по приготвянето им . :))

    ОтговорИзтриване
  13. Рони днес за закуска направих тези соленки!!!!!! Станаха невероятно вкусни!!:)) Никой от мойте хора не им прости.Благодаря за невероятната рецепта:)) Приятна седмица :))

    ОтговорИзтриване
  14. Много се радвам , че сте ги харесали ! :))
    Днес и вкъщи бяха останали няколко и съпругът ми каза , че и на другия ден студени били много вкусни . :))
    Приятна семица и на теб ! :)

    ОтговорИзтриване
  15. Рони, тия соленки са истински разкош....вчера, изпаднала в кулинарен пристъп ги спретнах вкъщи и оттогава не съм спряла да ги "опитвам"....да не говорим, че тази сутрин кухнята още ухаеше апетитно на прясно изпечени соленки:):):)
    невроятно вдъхновение си ми, да знаеш :):):)

    ОтговорИзтриване
  16. Супер, много ме зарадва.:))) Благодаря ти.:)

    ОтговорИзтриване
  17. Mnogo vkusni solenki! Blagodarq za spodelenata recepta! Sus sigurnost 6te se pravqt pak.:)

    ОтговорИзтриване