петък, 27 август 2010 г.

Броколите на Джинджър

Честно казано , броколите не са ми много любими !
Но искам , не искам , менюто ми не винаги се състои от само най - обичаните от мен храни .
Особено , когато се налага да си платиш за периода ,  в който си ял предимно от тях , и то по много . :)))
Надявам се да ви хареса следващата ми рецепта , опитах се да придам нова визия на броколите , а не типичните задушени или пък запечени със синьо сирене!
Като казах синьо сирене , то искам да ви кажа , че ще бъде прекрасен финал на моето предложение, но аз го пропуснах , за да бъде по - диетично !
Ако обаче не сте на диета , настържете си синьо сирене , след като приключите с топлинната обработка и ще се радвате на още по - вкусни броколи ! :)


Броколите на Джинджър






Продукти :

броколи
орехи
стафиди
червен лук
сол
бял пипер
тъмен балсамов оцет
корен от джинджифил
зехтин
сок от лайм


 




Начупете броколите на отделни цветчета  ги измийте .
Обелете джинджифила и го нарежете .
Изпечете малко орехи .
Нарежете лука на лентички .
В тиган сложете зехтин , лука , джинджифила и броколите . Добавете и малко вода  .
Покрийте с капак и ги задушете за няколко минути на средна степен на котлона  .
Не трябва да прекаляваме с топлинната обработка , нека зеленчуците си останат свежи !
Махнете капака и сложете балсамов оцет , сол на вкус и белия пипер .
Спрете котлона , махнете тигана от него и сложете стафидите и орехите .
Накрая изцедете малко пресен сок от лайм .
Джинджифилът е доста лют , така че можете да го махнете .


Няма коментари:

Публикуване на коментар