петък, 5 август 2011 г.

Чушки бюрек на фурна




Хайде на чушките-е-е-е.
Бях ви обещала, че ще пусна скоро тази рецепта, но нещо се отвеях и не можах да си намеря снимките.
Днес обаче ги намерих и веднага бързам да спазя обещанието си.
Това не са стандартните чушки бюрек, които сме свикнали да виждаме, но пък изобщо не отстъпват по вкус на тях.
А и са доста по-здравословно приготвени, защото няма панировка, няма и пържене.
Вижте ги само тия червени юнаци с жълти калпаци.

Чушки бюрек на фурна






Продукти:
7-8 червени печени чушки
2 яйца
натрошено сирене

за заливката:
2 яйца
5 супени лъжици кисело мляко
настърган кашкавал
сол на вкус



Изпечете чушките и ги обелете.
Става и с готови от буркан, но гледайте да не са мариновани с добавен оцет, защото ще са кисели.
Лично за мен с червени става по-вкусно, но вие ще си прецените.
Напълнете ги със сместа от 2 яйца и натрошено сирене.
Сложете ги в намаслена тава и ги полейте със заливката.
Сложете накрая малко олио и по желание настържете още малко допълнителен кашкавал и изпечете на 200 градуса до готовност.
Стават толкова бързо, че докато се пекат можете да си приготвите салатата и да седнете веднага да хапнете.
Да ви е вкусно.



6 коментара:

  1. аааа, с червени, с червени :) Не признавам аз друг цвят чушка бюрек.
    Чудесна идея, Рони, младежът ни много обича чушка бюрек, а майка му - много не и се цапа да пържи. Следващия път - така. С тоя разкошен кашкавалец отгоре.

    Поздрави на теб и хубави почивни дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Айде и аз като Пепи да се възхитя от великолепните снимки и обещавам да приготвя ястието възможно най-скоро,защото много ми харесва!Много ми е пипкаво панирането на чушки бюрек,а у дома госпожицата много ги обича.Виж само как даже ще ме изпревари и ще ги направи сама.
    Много благодаря за вниманието и жеста към нея,направи я много щастлива!
    Страхотна си!

    Прегръдки,Рони!

    ОтговорИзтриване
  3. Вкусно и много красиво!Поздрави:)

    ОтговорИзтриване
  4. ооо, мн лятно ястие, чудно. Вкусотия до шия. Че и лесно изглежда. Мерси за идеята!

    ОтговорИзтриване
  5. Аз всъщност точно така приготвям чушките, обожавам ги, много хубаво, че сподели тази рецепта. Аз не ги ръся с кашкавал, но ще опитам и така!
    Поздрави от мен!

    ОтговорИзтриване
  6. Стана,проооостоооо уникално!!!!!

    ОтговорИзтриване