Елегично

>> сряда, 13 юли 2011 г.

14 коментара:

Анонимен,  13 юли 2011 г., 10:10  

Много верен и стойностен текст!!!!Докато го четях,настръхнах!!!!За съжаление всичко , което си написала е вярно!!!Но се радвам , че все още има хора като теб Рони.....Значи там някъде в далечината има лъч надежда!!!Браво!!!

Мечтай.com 13 юли 2011 г., 12:58  

Браво наистина! Впечатлена съм! Думите навяват усещането от Ботевото стихотворение "В механата", също така укоряващо и критикуващо - от това имаме нужда ние, българите, а не от хвалене колко сме били велики.
Всеки стих носи много истина! Дано повече от нас я прозрат и потърсим вината за участта си първо в нас, а после да се захванем и сами да си помогнем...

Еликсир 14 юли 2011 г., 0:02  

Браво,страхотно!Впечатлена съм!

Гергана Раева,  14 юли 2011 г., 1:45  

Голямо браво! Много е силно! Чакаме следващото!

Краси 14 юли 2011 г., 2:48  

Страхотно е,Рони.....
Много силно,въздействащо....
Надявам се само,повече хора да се чувстват като теб....за да може да се промени нещо най-накрая!

Елена Манолова,  14 юли 2011 г., 4:33  

Надарена си с изключителен талант, поетическа дарба и висок вкус към всичко,което правиш.

Lety 14 юли 2011 г., 7:10  

Вероника,
прекрасни стихове!
Не съм и предполагала за таланта ти в тази насока. Искрени аплодисменти!

Ginger Cookies 14 юли 2011 г., 11:15  

Благодаря ви, за мен е чест, че харесвате поезията ми.

Анонимен,  15 юли 2011 г., 1:10  

Най- искрено ти благодаря, че ни сподели това невероятно произвдени! Браво, поздравления, много си талантлива и взучи толкова искрено!

Живка 15 юли 2011 г., 4:09  

Рони,ти ме впечатли с твоите стихове още когато пишеше текстове на песни-дори и за колеги.Много си силна и в тази посока.Поздравления и пожелания за успехи!!!

Анонимен,  15 юли 2011 г., 4:14  

Вероника, поклон!
Аз имам няколко големи страсти или хобита - на първо място поезията, после са кулинарията и шиенето или въобще ръкоделието...
Изключително ми е приятно да разбера, че и тук намирам сходен интерес!
Стиховете са много силни, продължавай непременно да твориш!
Аз нямам на социална тематика, моите са любовни общо взето, но си ги обичам:)
Явно ще пиша тук като "анонимен", както ми писа на пощата, докато не открия причината.
Весела

Анонимен,  22 юли 2011 г., 4:00  

Изключително истинско и невероятно въздействащо!Искренни поздравления!

Анонимен,  14 ноември 2011 г., 8:26  

Рони, прекрасно е! Ти винаги си ме впечатлявала с умението ти да се изразяваш - и в стихове и в проза. Благодаря ти, че твориш!

Александра

Ива Кусева,  3 март 2012 г., 5:32  

Страхотно е, поздравления!

Публикуване на коментар

Back to TOP