събота, 19 юни 2010 г.

Мини банички със сметана

Много съм доволна от днешната ми закуска , с тези мини банички денят ми започна вкусно и приятно .
Баницата има невероятно много интерпретации и аз ще ви показвам различните , които аз знам като рецепти , и които харесвам .
Надявам се, че все нещо ще отговаря и на вашия вкус ! :)
Да започнем с тези хрупкави миниатюри  с пухкава плънка ! :)


Мини банички със сметана







Продукти :

1 / 2  пакет точени кори за баница
200 грама заквасена сметана
100 мл течна сметана
4 яйца
краве сирене , според вашите предпочитания като количество ( аз не обичам много сирене и го ям само обезсолено )
100 мл газирана вода
краве масло

Разтопете краве масло ( ще ви трябва за намазване на баничките ). 
Разбъркайте почти на сняг яйцата .  
Прибавете към тях сметаните и натрошеното сирене . 
Разбъркайте продуктите и така ще получим плънката за мини баничките . 
За да направим тези банички е нужно да направим рулца от по 2 кори .
Намажете горната кора с помощта на четка с масло . 


Сложете от плънката върху тясната страна на горната кора .


Навийте двете кори , заедно с плънката на руло . 


Продължете така до изчерпване на корите .
Подредете рулцата в намаслена тава .
Намажете ги отгоре пак с разтопено краве масло .




Нарежете рулцата на големи парчета и изсипете върху тях останалата плънка . 


Излейте върху баничките и газираната вода и ги изпечете в предварително загрята на 200 градуса фурна . 
Мммм, да си оближеш пръстите ... :))





5 коментара:

  1. И аз правя баница със сметана
    и знам, че е много вкусна :)
    Хубава неделя !

    ОтговорИзтриване
  2. от кога им се каня...е най-после ги направих!УНИКАЛНО ВКУСНИ!!!топят ти се в устата!!!мерси за рецептата Рони!!!Ангелина

    ОтговорИзтриване
  3. Много са вкусни, благодаря за рецептата:)

    Стефи Златкова

    ОтговорИзтриване
  4. Превъзходни на вкус и вид! Уникални! Благодаря!
    Мария Стефанова

    ОтговорИзтриване