събота, 30 юли 2011 г.

Кълцана салата с чушки и патладжан

Скоро не съм пускала рецепта с патладжан, а сега му е сезона.
Веднага се поправям.
Предлагам ви една лесна и вкусна салата, която някой може да нарече кьопоолу, но за мен и семейството ми не е така, ние го приготвяме само с патладжан, мазнина, чесън и разни овкусители и е почти кремообразно.
Колкото хора, толкова рецепти, знаете.
Ето една салата, идеална за предястие, а и за изпотената ви чашка с хубава ракия.:)

Кълцана салата с чушки и патладжан







Продукти:
патладжан
зелени чушки
червени чушки
розов домат (обелен и без семки)
пресен магданоз
пресен лимонов сок
чесън
хималайска сол
качествено олио
малко винен оцет


Изпекох хубаво на скарата чушките и патладжана, обелих ги и ги оставих да изстинат напълно.
После накълцах на ситни кубчета всичко-доматите, патладжана, чушките.


Овкусих със сол и с останалите продукти, добавих нарязан на ситно пресен магданоз, охладих салатата и сервирах.


5 коментара:

  1. Прекрасна, вкусна и свежа салата :)) Обожавам тази комбинация от зеленчуци и често си приготвям подобна салата! Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Е,как да не ти се прииска да си налееш една ракия при тези снимки!
    Рони,половинът ти е истински щастливец!

    ОтговорИзтриване
  3. Чудничко и много, много вкусно! На тази салата ние й казваме лютика с патладжани.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Еликсирче, само дето ни аз, нито половинът пием ракия. Само хабим салатите, пуууу.:)))))
    Поздрави на всички.:))

    ОтговорИзтриване
  5. Рони, и на мен ми се допи ракийка с тази чудна салатка

    ОтговорИзтриване