понеделник, 27 август 2012 г.

Не пуша вече- 6 месеца по-късно








Няма да ви отегчавам с лекции на тема вредата от пушенето.
Наминавам само да ви кажа, че преди дни празнувах 6 месеца свобода.
6 месеца живот без тютюнев дим след 20 годишно активно тютюнопушене- прекрасно е и не искам никога повече да се връщам в оня миризлив ад.


Цялата ми одисея можете да прочетете в предишните ми публикации в раздел "Не пуша вече".
Радвам се на свободата си не благодарение на лепенки, електронни цигари, дъвки и т.н. ненужни атрибути, а благодарение на книгата на Алън Кар и собственото си желание да бъда чиста и свободна.
Вече не броя дните и ако не беше една от приятелките ми да ми припомни на коя дата съм спряла да пуша, сигурно щях да си пропусна юбилея.:)))


Днешната ми публикация е с една единствена цел- за да ви вдъхна кураж и да ви кажа, че има смисъл да опитате да се освободите от това тежко и вредно бреме.
Възможно е.
Лесно е.
Аз успях, ще успеете и вие.
Вярвам във вас!
Вероника


17 коментара:

  1. Поздравления Вероника!
    Аз вече скоро ще направя година откакто напуснах миризливия ад в който бях цели 3о години.Мислех си че никога няма да имам волята да се откажа, но стана внезапно и от веднъж.Не са ми помагали нито лепенки, електронни цигари, дъвки нито пък книги дори, и смея да кажа че всичко и единствено е само воля и желание за начин на живот!

    ОтговорИзтриване
  2. Браво! Възхищавам се на хора като теб, които са успели да се преборят с гадната зависимост! При мен борбата продължава, прочетох книгата, и филма към нея гледах, желанието ми е огромно, но успехите ми са много краткотрайни...Но няма да се откавам, идеята и желанието за спиране стават все по - силни и мисля, че съвсем скоро ще се сбогувам с този кошмарен навик!

    ОтговорИзтриване
  3. Джинджър, поздравления за волята и желанието!

    ОтговорИзтриване
  4. Браво, Рони. Знам какво е чувството да се освободиш от порока. И аз преди няколко дни направих 2 месеца без цигари и въпреки, че на моменти ми липсваше навика да си запаля цигара, и въпреки няколкото килца отгоре съм много шастлива :)

    ОтговорИзтриване
  5. Поздравления, Вероника! Няма нищо по-хубаво от това човек да се чувства свободен и независещ от всичко онова, което го кара да страда и да бъде зависим! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Браво,Рони-поздравления!
    Дано и други хора пожелаят и се откажат от този порок.Наистина голяма смрад са това цигарите...
    Прекрасен ден ти желая-поздрави!

    ОтговорИзтриване
  7. Поздравления, Рони! Пък аз чакам от теб някоя вкусна рацепта ... :( Съвсем ли спря да готвиш...и ядеш...:)

    ОтговорИзтриване
  8. Благодаря ви за подкрепата.:))))
    Веси, ям, ям, но лятото ми готвят на мен (голям кеф), като се застуди, пак ще се включа (макар и вече с по-здравословни рецепти).:)))))

    ОтговорИзтриване
  9. Браво, Рони, това е чудесно!
    Аз през живота си дори не съм докосвала с ръце цигара, но съпругът ми пушеше - по кутия на ден. На един Йордановден преди повече от 9 години каза "Край!" и това беше. Сега се шегуваме, че е изял един камион бонбони Теменужка по това време, само за да не посегне отново към цигарите...
    Най-много се радвам, че големият ми син не успя да го запомни като пушач - примерът, който даваме на децата си с НЕпушенето е най-доброто нещо за тяхното здраве.
    Още веднъж - искрени поздравления!

    ОтговорИзтриване
  10. Поздравления от сърце!Лара :)

    ОтговорИзтриване
  11. Браво,Рони!
    Моят половин също пушеше много,но преди 3 години като каза-гадни са ми и спря от раз!
    Аз никога не съм се решавала да ги спирам тотално,защото мога да карам дни без тях,не ми липсват,само като имам компания паля за кеф.
    Чакам отново да ми погалиш окото с рецепти и снимки на зима,а до тогава-поздрави и прегръдки от мен! :)

    ОтговорИзтриване
  12. Рони, радвам се пак на публикация от теб! Липсваше ми през времето, когато се беше "покрила":) Разбира се, твое право си е, де:) Много се радвам и за "юбилея" и за бутика ти! Дай Боже да ти върви по вода и усещането за свобода да не те напуска, не само по отношение на чистия въздух! Радвам ти се много, да знаеш - на позитивния дух, на волята, на усмивката! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  13. Честит юбилей!Поздравления за волята и упоритостта!

    ОтговорИзтриване
  14. Браво! Едно огромно браво за положените усилия и честито! Не започвайте никога отново да пушите! :)

    ОтговорИзтриване
  15. Ginger,затъжих се за красивите ти снимки и хубави рецепти,чета по-нагоре в коментарите,че "чакаш" да се застуди,моля ти "съжали ни",студено е вече ;)

    ОтговорИзтриване
  16. Честито Рождество Христово, Рони!
    Бъди здрава и много обичана :)

    Весели празници :)

    ОтговорИзтриване
  17. Поздравявам всички ,които са успели да се освободят от никотиновия кошмар!Не е лесно ,но не е непостижимо ,две седмици след като спрях цигарите,бях напълно свободен ,ако не и щастлив човек.Никога повече не съм била така нещастна ,както когато пушех,не съм мислила дали с последните пари да купя хляб или цигари ,нито пък съм си мислела ,да изпуша тази цигара и тогава ще започна еди коя си работа.Откакто спрях цигарите преоткрих себе си и съм доволна .

    ОтговорИзтриване